top of page
Search

Tic-Tema 4-Functii in Excel

  1. Am inceput cu scrierea in celula 5b ''nr/crt'' ca apoi sub celula respectiva sa scriu nr de la 1 la 18.

  2. Langa celula 5b am scris ''Nume'' deoarece trebuia sub sa scriem nume diferite pana la nr 8.

  3. Dupa ce am scris numerele si numele de care aveam nevoie am scris langa '''Nume'', ''Salariu'' deoarece acolo trebuia sa scriem sub suma fiecarui nume.

  4. Apoi am scris dedesubtul tabelului nostru fiecare functie insotita de formula ei.

  5. Am inceput cu ''Functia count '' urmand ''Functia suma'' si asa mai departe

  6. Dupa c am facut acest lucru am apasat pe unealta ''collumn'' pentru a reprezenta grafic tabelul realizat.

  7. Si acesta este rezultatul final.


6 views0 comments

Recent Posts

See All

留言


Post: Blog2_Post
bottom of page