top of page
Search
Writer's picturekarinagavris

M4-Tema 4-Great expectations

Ultima zi de liceu


In clasa a 9-a aveam alte asteptari de la ultima zi de liceu ,dar acum in clasa a 11-a s-a schimbat tot.In liceu am venit cu gandul sa ma inteleg cu toata lumea dar se pare ca nu am reusit.Mereu am fost grupulete in aceasta clasa dar de fiecare data acestea s-au schimbat in fiecare luna|luni|ani pana in acest moment.De asemenea si eu mi-am schimbat grupul de prieteni de 2 ori pana acum. In a 9-a am fost intr-un gup de fete unde erau doaaar barfe,chiulit,si etc.Acest lucru nu mi-a placut deloc asa ca am iesit din grupul ala.Ce e drept este faptul ca eu in momentul ala ma intelegeam cu toata lumea.Era o fata in clasa care era destul de retrasa dar se vedea pe ea ca era de treaba.Bia a fost singurul om de care am tras sa se imprieteneasca cu mine.S-au intamplat multe dar eu am ramas pietena cu bia si o sa ramanem inclusiv si dupa liceu.Ultima zi ce liceu mi-o imaginez ca pe o simpla festivitate de incheiere si putin "We are the champion" si cam atat deoarece nu o sa mai fiu atat de trista ca termin liceul dar de asemenea o sa imi fie dor de cei la care am tinut in acesti 4 ani.








































3 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page