top of page
Search
Writer's picturekarinagavris

M2-Tema 8-Practica in excel


Aceasta este prajitura mea preferata.Din punctul meu de vedere aceasta prajitura este cea mai buna din tot uniersul.

Am facut in EXCEL calcule muuulte psns sa ajung la un nr. de calorii.


  1. Inainte de toate am notat numerele in functie de cate ingrediente am in reteta.

  2. Apoi am pus langa numere ingredientele necesare pentru reteta.

  3. Apoi langa ingrediente scriem numarul de calorii conform gramajului fiecaarui ingredient in parte.

  4. Apoi jos am scris intr-o casuta = si suma si am selectat fiecare casuta in care se afla un nr de calorii,si dupa dam ENTER.

  5. Apoi facem un screen sui postam pe wix si punem explicatii.

14 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page