top of page
Search

M2-Tema 22-My way

Acesta este rezultatul creat de echipa mea

Membrii echipei au fost:

-Gavris Karina(eu)

-Erdei Bianca

-Mario Serac

Am ales acesti membrii deoarece Bianca pe langa ca imi face observatii daca fac mici greseli ceea ce e un lucru bun face si o treaba buna intr-o echipa.Si de asemenea pe Mario l-am ales din aceleasi motive plus ca are idei bune de pus in aplicare intr-un asemenea proiect.


Sarcini:

Eu am realizat proiectul in Phothoshop si am adaugat idei.

Mario a scris articolul pe blog si a contribuit cu idei la construirea proiectului.

Bianca a dat idei pe parcursul proiectului si mi-a dat niste sfaturi in a-mi usura munca in phothoshop care au fost foarte de folos.







6 views0 comments

Recent Posts

See All

Commentaires


Post: Blog2_Post
bottom of page