top of page
Search

M2-Tema 12-Nasturi


  1. In primul rand as vrea sa explic cum am creat acest nasture.

  2. Prima data am deschis o fila de 1000 1000 150.

  3. Am facut un cerc, i-am pus culoarea dorita

  4. Si apoi am facut un patrat pentru a centra corect gaurile nasturelui.

  5. Am centrat patratul in mijlocul cercului si dupa am centrat si cercurile mici

  6. Am selectat fiecare cerculet pentru a pune umbrele cu unealta ''drop shadow''

  7. Dupa ce am facut toate cercurile m-am ocupat de cercul nostru principal unde prima data am apasat pe unealta 'bevel and emboss si am pus la

'deph' 15 si la ''size'' am pus 131.

8.Dupa ce am terminat modelul de nasture am inceput sa fac 100 la fel.

9.Le-am pus coliniar trei nasturi si dupa le-am clonat pana am facut 100 de

nasturi

10.Am salvat in PSD si JPEG








11 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page