top of page
Search

Dir-Tema 4-Sport

Datorita faptului ca tatal meu este instructor de dans dinainte sa ma nasc eu dansez de mica.Famillia mea are o scoala de dans sub numele de "ALL FOR DANCE" Oradea.Aceasta consta in cursuri de dans de societate.Dansurile acestui curs de dans sunt tango,vals vienez,vals lent,disco-fox si alte dansuri distractive in grup (cand avem timp).Consider ca atmosfera este una super faina la cursurile noastre de dans.Mie imi face placere sa dansez,astept weekend-ul cu nerabdare de fiecare data ca sa dansez.La sfarsitul fiecarui curs de dans are loc si o inchidere festiva unde ne distram cu totii.Tot la aceasta inchidere festiva se organizeaza un concurs intre perechile de incepatori din anul respectiv.De asemenea avem si un juriu.Anul trecut tatal meu a considerat ca sunt pregatita sa fiu si eu in juriu.Aceasta experienta de a fi in juriu mi s-a parut super.In fiecare an cand avem incepatori eu ii ajut la pasul de baza la figurile din dansul respectiv.


Aceasta poza este facuta la inchidereafestiva de anul acesta.

3 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page