top of page
Search

Dir-Tema 4-Aparenta si realitate

Eu sunt o fata greu de pacalit si de acea nu prea sunt dusa de nas

dar in anumite situatii se mai intampla cateodata.

Era o zi obisnuita de scoala ca ori care alta.In ziua respectiva aveam

doua ore de romana la care am avut de pregatit fisa de citate a operei

''Harap Alb''.Eu inaite de ziua acea facusem acea fisa pana seara la ora

doisprezece cea ce a fost foarte obositor.In acea zi un coleg de-al meu

venise inaintea orei la banca mea pentru a-mi cere o poza cu fisa mea

de citate pentru a-si lua un model sa o faca si el.Incepuse ora,ca de fiecare

data cu prezenta iar dupa doamna profesoara ne intreba cine si-a facut fisa de citate.Am ridicat atunci mana cine isi facuse fisa,si observ ca si colegul meu ridica mana.El incepuse sa ii spuna doamnei profesoare ca vrea el sa fie primul sa zica primul citat,iar doamna il pune pe el sa spuna.In acel moment m-am enervat

foarte tare deoarece el a citit de pe poza pe care dadusem cu fisa mea de citate.

Dupa ce a terminat de citit citatul meu eu am ridicat mana pentru a-i spune profesoarei adevarul.I-am spus si doamna a fost foarte dezamagita de colegul meu,pentru ce a facut.Aceasta experienta adevarata din viata mea m-a invatat

sa am grija cui dau o tema deoarece nu toata lumea are intentii bne.

5 views0 comments

Recent Posts

See All

Kommentare


Post: Blog2_Post
bottom of page