top of page
Search

Tic-Tema 1-De ce a meritat vacanta aceasta

Updated: Sep 7, 2022

In prima parte a vacantei am fost la balul balurilor,unde m-am distrat impreuna cu prietenii mei.Amintirea asta o sa o tin minte toata viata.In urmatoarea saptamana au venit matusile mele acasa.A fost bine cu ele acasa dar dupa ce au plecat a inceput dorul de scoala,deoarece ma distram cu colegii mei tot timpul.Am iesit de nenumarate ori cu prietenele mele Ana si Bia.In alta zi am fost la strand cu Biuuu si acolo ne-am distrat de minune impreuna.Cea mai tare parte din vacanta a fost mersul la munte impreuna cu prietenii mei.Acolo ne-am distrat super doar ca am avut niste momente neplacute deoarece m-am simtit cam rau o buna parte din timp,dar asta nu m-a impiedicat sa ma distrez alaturi de gasca.Acolo am avut ocazia sa si conduc deoarece tati ma lasa sa conduc pe drumuri neasfaltate cum ar fi la munte.La fel si la munte am petrecut o saptamana de neuitat.Dupa ce am venit acasa m-am bucurat de serile de dans organizate de tatal meu.Am terminat vacanta cu o nunta tare de tot unde am dansat toata noaptea.Si in zilele in care nu aveam ce face ma uitam la seriale si ma gandeam la scoala.


7 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page